• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing voor zorgverleners / Medicus & Management

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
25% korting

12,25 9,19

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing voor zorgverleners / Medicus & Management
Marketing voor zorgverleners / Medicus & Management
Beetje gebruikt
9,19
401002050
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789031349708
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies