• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Waarom we kopen wat we kopen

De wetenschap van het (online) winkelen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789022560020
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Meulenhoff Boekerij B.V.
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
287

Waar gaat het over?

In het volledig herziene en voor de internetgeneratie herschreven Waarom we kopen wat we kopen legt Paco Underhill aan consumenten en winkeliers uit waarom producten die er in de marketingvergadering perfect uitzien soms onverkoopbaar blijken. Hij geeft met zijn scherpe observaties inzicht in e-commerce én tips voor de echte winkelvloer, en biedt onmisbaar advies voor diegenen die zich aan willen passen aan de steeds veranderende realiteit.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies