• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Reputatiemanagement

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9782509026316
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Politeia
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
104

Waar gaat het over?

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. In deze publicatie leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
14,45
Tweedehands Beetje gebruikt
13,60
Tweedehands Beetje gebruikt
23,45
Tweedehands Echt gebruikt
27,40
Tweedehands Als nieuw
31,15
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
14,45
Tweedehands Beetje gebruikt
13,60
Tweedehands Beetje gebruikt
23,45
Tweedehands Echt gebruikt
27,40
Tweedehands Als nieuw
31,15

Anderen bekeken ook

10,35
Geef me een seintje
Marc Oosterhout
Voetbaldochter
Geef me een seintje
Marc Oosterhout
Power brands
Geef me een seintje
Tim F. van der Mensbrugghe
Imago
Geef me een seintje