• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van bedrijfseconomie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043024389
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
258

Waar gaat het over?

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

De tweede editie van Principes van bedrijfseconomie bevat onder andere geactualiseerde casuïstiek en een uitgebreid inleidend hoofdstuk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, begrippenlijst, vragen en casus.
Het laatste hoofdstuk van het boek bestaat uit een uitgebreide behandeling en uitwerking van een ondernemingsplan.

Aan de hand van voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zorgt ervoor dat de behandelde stof op eenvoudige wijze kan worden toegepast in de dagelijkse praktijk.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op de website
www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studie- en
lesmateriaal, zoals meerkeuze- en open vragen, cases, powerpoints, een begrippentrainer en uitwerkingen.

Principes van bedrijfseconomie is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs. Tevens is het geschikt als naslagwerk voor werknemers en ondernemers.

Clarence van der Putte is economisch psycholoog. Hij is actief als commercieel
marktonderzoeker en geeft les aan de Hogeschool van Amsterdam.
Fred Rienstra is marketeer bij ABN AMRO en is eveneens als docent verbonden
aan de Hogeschool van Amsterdam.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
16,40
Tweedehands Echt gebruikt
11,00
Tweedehands Beetje gebruikt
36,30
25% korting
13,40 10,05
Tweedehands Als nieuw
16,40
Tweedehands Echt gebruikt
11,00
Tweedehands Beetje gebruikt
36,30
25% korting
13,40 10,05