• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Methoden en technieken van onderzoek, 9e editie met MyLab NL toegangscode

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

49,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Methoden en technieken van onderzoek, 9e editie met MyLab NL toegangscode
Methoden en technieken van onderzoek, 9e editie met MyLab NL toegangscode
Als nieuw
49,90
10000267927
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043041607
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2024
Aantal pagina's
336

Waar gaat het over?

Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Dit boek is met een tweeledig doel geschreven: het beschrijft hoe je een goed onderzoek uitvoert en het helpt je een kritische gebruiker te worden van andermans onderzoek. Beide belangrijke onderdelen van onderzoekend vermogen, die ook van belang zijn voor de beroepsproducten, de eindwerken van studenten in het hoger onderwijs.

Dit boek geeft je een grondige inleiding in een aantal benaderingen, strategieën en methoden waarmee je je onderzoeksproject kunt aanpakken. En minstens zo belangrijk: je zult inzien dat er niet slechts één methode bestaat die het beste is voor alle soorten onderzoek. Om het onderzoeksproces te leren begrijpen, doorloop je het proces in dit boek fase voor fase. Daarbij wordt regelmatig terugverwezen naar eerdere hoofdstukken om het herhalende karakter van het onderzoeksproces te benadrukken.

Methoden en technieken van onderzoek is geschreven voor alle studenten in het hoger onderwijs die te maken krijgen met het doen van onderzoek. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktijk, die het doen van (praktijkgericht) onderzoek tot leven brengen en waarmee je kennis en vaardigheden in verschillende contexten ontwikkelt. Daarnaast is er oefenmateriaal beschikbaar op de bijbehorende digitale leeromgeving Pearson MyLab. Het boek is ook geschikt voor zelfstudie of als naslagwerk.

Mark Saunders is hoogleraar aan de Birmingham Business School, Universiteit van Birmingham. Philip Lewis was hoofddocent en Adrian Thornhill was afdelingshoofd, beiden aan de Universiteit van Gloucestershire. Mirjam Arnoldy, Folkert de Jong en Schelte Beltman bewerkten het boek voor de Nederlandstalige markt.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
15,45 11,59
Tweedehands Als nieuw
15,85
50% korting
7,50 3,75
50% korting
7,50 3,75
Tweedehands Echt gebruikt
15,00
25% korting
15,45 11,59
Tweedehands Als nieuw
15,85
50% korting
7,50 3,75
50% korting
7,50 3,75
Tweedehands Echt gebruikt
15,00