• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media onder de loep

een inleiding tot de mediastudies
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789033493379
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

MEDIA ONDER DE LOEPEEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIESDe tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap.Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
50% korting
7,50 3,75
Tweedehands Als nieuw
18,25
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Tweedehands Als nieuw
12,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
50% korting
7,50 3,75
Tweedehands Als nieuw
18,25
Tweedehands Beetje gebruikt
17,00
Tweedehands Als nieuw
12,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75