• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing / Campus handboek

Wake up and go with the flow
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

27,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing / Campus handboek
Marketing / Campus handboek
Als nieuw
27,00
673900517
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789401477413
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2023
Aantal pagina's
350

Waar gaat het over?

Hoe blijf je als merk relevant in een markt?
Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten?
Hoe maak je slimme keuzes op vlak van digitaal, duurzaamheid en data?

Dit is een volledig herziene editie van de bestseller Marketing. Go with the flow. Het vormt een leidraad om de complexe wereld van marketing te herkennen en te analyseren. Het biedt een basis voor het formuleren van marketingstrategie en de uitvoering ervan.

Cruciale marketingtopics komen aan bod die op hun beurt sterk beïnvloed zijn door het maatschappelijk belang van duurzaaamheid en de technologische revolutie artificiële intelligentie:

  • Digitale Marketing
  • Omnichannel Marketing
  • Productinnovatie & prijszetting
  • Content & Conversatie management
  • Customer Experience
  • Marketing Strategie
  • UX, usability & marketing automation

Het zijn geweldige tijden voor marketeers. De mogelijkheden die er zijn om een merk op de markt sterk te laten presteren zijn nog nooit zo groot geweest. Denk aan snelle manieren om een nieuw product vorm te geven of AI-gedreven contentontwikkeling. Maar er is meer. De impact van duurzaamheid en AI op ecologisch, sociaal en beleidsmatig vlak is enorm. Hoe kan een marketeer hiermee omgaan?

Dit boek is ideaal voor iedereen die goesting heeft om de rijkdom van marketing te leren waarderen. En ook om een denkkader te leren doorgronden voor een slimme analyse van producten, diensten en digitale oplossingen. Denk maar aan Fenty, de NFT's van Adidas, Hipro, Yuma Labs of Barbie. Deze en veel meer merken staven het marketingmodel genaamd 'Flow Marketing Model'.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
25% korting
11,30 8,47
Hermawan Katajaya
Marketing 3.0
Tweedehands Als nieuw
5,45
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
25% korting
11,30 8,47
Hermawan Katajaya
Marketing 3.0
Tweedehands Als nieuw
5,45