• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

6,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie
Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie
Als nieuw
6,80
10000238047
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059317109
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
334

Waar gaat het over?

De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. De centrale thema’s hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie. Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie is geschreven voor hbo-studenten en startende ondernemers in de creatieve industrie, in het bijzonder in de media- en entertainmentindustrie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Geef me een seintje
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Geef me een seintje
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00

Anderen bekeken ook

25% korting
5,25
25% korting
9,00
J.C.A. Smal, A.A.M.M. Tak
Marketing Kernstof A
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Marc H. Bornstein
Cognitive Development
Geef me een seintje
Geef me een seintje