• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Make, buy or ally?

Bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

14,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Make, buy or ally?
Make, buy or ally?
Als nieuw
14,50
1162300049
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789463010580
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Eburon Uitgeverij B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina's
136

Waar gaat het over?

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders."Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. Het laat je ontdekken wat de specifieke kracht is van jouw organisatie en op welke punten je anderen nodig hebt om te kunnen excelleren. Hoe kun je de kernactiviteiten en de secundaire activiteiten het best organiseren? Door hier bewust bij stil te staan, kun je de prestaties van jouw organisatie aanzienlijk verbeteren.Topbestuurders en - ondernemers van onder meer KPN, Vopak, Suitsupply en Donkervoort gingen je voor. In dit boek onthullen ze welke keuzes zij maakten, hoe ze hun onderneming lieten groeien en voor welke uitdagingen zij stonden tijdens het transformatieproces. "Make, Buy or Ally?" is een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit.Ivar Davids is Managing Partner bij Kirkman Company. Hij begeleidt organisaties bij het ontwerpen en implementeren van sourcingstrategieën, het creëren van nieuwe businessmodellen en samenwerkingsrelaties. Hierbij staat het bestaansrecht van een organisatie voor nu en in de toekomst centraal.Han Hendriks is Managing Partner bij Kirkman Company en begeleidt organisaties op een ondernemende wijze naar 'organisaties van de toekomst'. Daarnaast is hij verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en publiceert hij regelmatig artikelen en boeken over inkoop, sourcing en social enterprises.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
30,25
Tweedehands Als nieuw
21,55
Tweedehands Als nieuw
8,50
Tweedehands Echt gebruikt
17,35
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
30,25
Tweedehands Als nieuw
21,55
Tweedehands Als nieuw
8,50
Tweedehands Echt gebruikt
17,35