• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Int Branding In Praktijk

Het Merk Als Kompas
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043015905
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
176

Waar gaat het over?

Merken zijn nog altijd van groeiend belang in de bedrijfsvoering van veel organisaties. Als concurrerende producten en diensten in kwaliteit niet meer voor elkaar onderdoen, wordt het ‘gevoel’ rond een merk steeds belangrijker. Tegelijkertijd wordt steeds vaker erkend dat het menselijk kapitaal het belangrijkste bezit is van een organisatie. Deze twee gegevens uit respectievelijk de marketing en HRM kunnen op een strategisch, maar ook op een praktisch niveau beter met elkaar in overeenstemming worden gebracht. Daar biedt internal branding een middel voor: het gebruik van (de waarden rond) je merk om je medewerkers marktgerichter te laten denken. In dit boek krijgen managers (zowel algemeen, als marketeers en HRM’ers) munitie aangereikt om dat doel te bereiken: zowel door de heldere uitleg van het concept als door de praktische handreikingen om een en ander in het dagelijks leven toe te passen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
Tweedehands Beetje gebruikt
8,65
Tweedehands Als nieuw
15,10
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
Tweedehands Beetje gebruikt
8,65
Tweedehands Als nieuw
15,10

Anderen bekeken ook