• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
kaft kan afwijken

35,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff
Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff
Echt gebruikt
35,85
10000316779
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001853204
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;- met actuele bedrijfscasussen;- aandacht voor zowel online als offline marketing.Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies