• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Gesloten wegens klantgerichtheidstraining

de eigenzinnige visie op klantmanagement van Guido Thys
Auteur G. Thys
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Gesloten wegens klantgerichtheidstraining
Gesloten wegens klantgerichtheidstraining
Beetje gebruikt
5,00
923100017
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789075432527
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
F & G Publishing B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina's
222

Waar gaat het over?

Dit boek levert een organisatieblauwdruk aan, van het precies formuleren van het doel van de onderneming tot het stroomlijnen van het gedrag van alle medewerkers. Het is een onderbouwde bevestiging van en oude wijsheid die door de hedendaagse drukdoenerij aan het oog is onttokken: echte klantgerichtheid zit diep in de organisatie en is in elke individuele medewerker verankerd. En als dat niet het geval is, dan kunnen allerhande lapmiddeltjes, zoals software, projection, trainingen of werkoverleg, daar niets aan verhelpen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies