• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Emotionele innovatie

De opmars van de emotieconsumptie list of authors
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043016537
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
216

Waar gaat het over?

Onze samenleving ontwikkelt zich in rap tempo tot een emotiemaatschappij. Aangedreven door een economie die het creëren van positieve en het voorkomen van negatieve emoties als hoofddoel kent. Consumenten streven er immers bewust naar om emoties te ‘consumeren’.
In Emotionele Innovatie is voor het eerst nagedacht over hoe emoties - op een structurele en directe manier - toe te passen bij meerwaardecreatie.
Twee jaar onderzoek leert welke waarden (192) en emoties (1015) vandaag relevant zijn. Bovendien: waarden en emoties zijn aan elkaar gerelateerd en dat levert een nieuw inzicht op: waarden zijn het stuurwiel naar onze emoties. De onderlinge samenhang tussen waarden en emoties maakt het mogelijk om te werken met zogenaamde Emotivaties.
Emotionele Innovatie reikt een methodiek aan (Emotuning) die inzicht geeft in de vraag welke emoties mensen (op welk moment) willen ondergaan of consumeren. En hoe deze te managen. Emotuning werkt als een bron van inspiratie voor designers, architecten, copywriters, marketingmensen, productontwikkelaars, managers en is onmisbaar voor eenieder die betrokken is bij de creatie en innovatie van meerwaarde.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies