• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consultative Selling

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

29,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Consultative Selling
Consultative Selling
Als nieuw
29,00
1100700407
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013019612
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
176

Waar gaat het over?

Het doel van account management is een optimale relatie met de klant, zodat de omzet en winst toenemen. Om salesprojecten ook daadwerkelijk te verzilveren, zal men gericht aan de slag moeten met Consultative selling (adviserend verkopen) In dit boek wordt moderne verkoop gepositioneerd als tegenhanger van de klassieke verkoop. De klassieke verkoop, ondermeer prijsverkoop met veel concurrentie; de moderne verkoop, onder meer adviserend verkopen (consultative selling) dwars door de klantorganisatie heen, van links naar rechts en van boven naar onder. Ze is gebaseerd op strategische, organisatorische en operationele problemen bij de klant. Deze worden opgespoord en opgelost. Consultative selling wordt duidelijk uitgewerkt in 4 verkoopsituaties: commodities, specialties, tenders en co-makership. Daarnaast wordt de krachtige samenhang met accountmanagement toegelicht. Het blijkt dat account management zonder consultative selling krachteloos is, maar dat consultative selling zonder account management eveneens krachteloos is. Voorst wordt de geïntegreerde verkooporganisatie besproken. Dat is de organisatie die wordt geconfronteerd met een mix van verkoopsituaties? Hoe dient men zich dan op te stellen? Ook gaan de auteurs in op de verkoopstrategie, en bevat het boek praktijkcases van de diverse verkoopsituaties van enkele grote ondernemingen. Consultative selling is de nieuwste uitgave van G.J. Verra. Eerder verschenen publicaties zijn: Account management, filosofie, instrumenten en implementatie Account management in de praktijk Accountplanning, de theorie en praktijk van national en global accountplanning Dr. G.J. Verra was corporate planner in het bedrijfsleven, adviseur en universitair hoofddocent bij Nijenrode Universiteit. Hij is gepromoveerd aan de Erasmus Universiteit op het onderwerp Global accountplanning.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
25% korting
11,30 8,47
Tweedehands Als nieuw
13,65
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
17,55
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
25% korting
11,30 8,47
Tweedehands Als nieuw
13,65