• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategisch management

Strategie: positioneren, spreiden, samenwerken: formuleren en interpreteren
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

14,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategisch management
Strategisch management
Beetje gebruikt
14,50
932400791
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491743108
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Concept uitgeefgroep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
494

Waar gaat het over?

Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder
willen verdiepen in het vakgebied strategie. Eppink beschrijft op een duidelijke en
overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle
strategie te komen. Na een analyse van de huidige situatie moet de manager vragen
beantwoorden over de drie dimensies van strategie: spreiding, positionering en
samenwerking. Vervolgens besteedt Eppink aandacht aan de implementatie van de
strategie. En omdat implementeren ook veranderen is, volgt aan het eind van dit
boek een bijdrage van prof. A. Cozijnsen over verandermanagement.
Dankzij de jarenlange werkervaring van Eppink zijn allerlei herkenbare praktijkvoorbeelden
van bekende en ook minder bekende Nederlandse organisaties opgenomen
in dit boek. Deze voorbeelden maken het voor de lezer mogelijk om een brug
te slaan tussen de eigen praktijk en de gegeven theorie, wat uiteindelijk leidt tot het
verbeteren van de eigen organisatie.
Als specialist op het vakgebied en als hoogleraar Management en Organisatie met
jarenlange werkervaring heeft Eppink al zijn kennis verzameld en gebundeld in
dit boek. Dit maakt het boek tot een klassieker die iedere bedrijfskundige op een
prominente plek in zijn kast zal willen hebben staan. Ook voor docenten is dit boek
een goede leidraad. Dit boek is speciaal afgestemd op de opzet van veel inleidende
strategiecursussen in het hbo en op universiteiten. Van de negen onderdelen uit de
Body of Knowledge van de Strategic Management Society worden er acht expliciet
in dit boek behandeld.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Geef me een seintje
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Als nieuw
10,50
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Geef me een seintje
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00

Anderen bekeken ook

25% korting
18,41
25% korting
2,92
B.A.G. Bossink
Strategie in drie
50% korting
3,00
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Theo van Houten, Joost Bakker
Bedrijfseconomie voor de manager
Geef me een seintje