• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek entertainmentmarketing

Media, muziek, film, games en evenementen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789046903667
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
463

Waar gaat het over?

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting.Basisboek entertainmentmarketing is bedoeld voor hbo-studenten media- en entertainmentmanagement, leisure, commerciële economie, facility management en communicatie. Daarnaast is het boek geschikt voor iedereen die de entertainmentbranche beter wil leren kennen.Henk Penseel is zelfstandig adviseur en parttime docent aan het Institute for Marketing & Commerce van de Hogeschool Utrecht.Bij dit boek hoort een website met veel extra materiaal. De code in dit boek geeft je twaalf maanden toegang tot dit materiaal en is slechts één keer te gebruiken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies